Help desk “Εξοικονομώ 2021” για μηχανικούς

Νέα υπηρεσία τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής υποστήριξης μελών ΤΕΕ για τεχνικά θέματα και απορίες στην προετοιμασία προτάσεων

Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, προκειμένου να υποστηρίξει τα μέλη του στη δημιουργία φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021»,

θα τους παρέχει καθημερινή τηλεφωνική υποστήριξη Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός επίσημων αργιών, και ώρες 10:00- 14:00 και 16:00-20:00,απαντώντας σε τεχνικά θέματα και σχετικές απορίες που θα προκύψουν κατά τη δημιουργία των φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα.

Οι μηχανικοί μέλη του ΤΕΕ  μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2104441200 τις παραπάνω ώρες και ημέρες.

Επιπλέον το ΤΕΕ θα συγκεντρώνει τηλεφωνικά και μέσω email (tee.eco.helpdesk@central.tee.gr) ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος ή δεν θα μπορούν να απαντηθούν άμεσα, ώστε να δίνονται στη συνέχεια απαντήσεις.

Περισσότερα στο παρακάτω link:

https://web.tee.gr/eidisis/help-desk-exoikonomo-2021-gia-michanikoys/?fbclid=IwAR1kzS79CyVwK2Qzx2wJiL_F8hBuSVuPm0wn0baKakTGtsYczoyRMS-tlxo

Εκ του ΤΕΕ/ΤΑΚ

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΠΑΡΟΧΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Ηρακλείου» - ΥΠΟΕΡΓΟ 12