1. Για την αποφυγή συσσωρευμένης ανάθεσης μελετών στις ίδιες ομάδες μελετητών. Πρέπει να εφαρμοσθεί, όπως και στην κατασκευή των δημοσίων έργων, η δυναμικότητα των πτυχίων για τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς ανάληψης μελετών. Δηλαδή ουδείς μελετητής θα δικαιούται να έχει εν ενεργεία μελέτες πάνω από νιοστό όριο του μεγίστου προϋπολογισμού συμμετοχής της τάξης του σε διαγωνισμό. Εν ενεργεία θα θεωρείται η μελέτη από την κοινοποίηση έγκρισης μέχρι την οριστική παραλαβή της. Η δυναμικότητα δεν έχει καμία σχέση με την πριμοδότηση στη βαθμολογία, που γινόταν στο παρελθόν, λόγω εργασιακού φόρτου. Με αυτόν τον τρόπο, αφενός οι μελετητές θα επιταχύνουν την ολοκλήρωση των μελετών, αφετέρου ο κύριος του έργου θα επιταχύνει τις πληρωμές των εργασιών και την έγκριση των μελετών, λόγω της δυνατότητας διάλυσης των συμβάσεων εις βάρος του κυρίου του έργου.
2. Για την καταβολή αποζημίωσης στα μέλη της Επιτροπής Διαγωνισμού, σύμφωνα με το άρθρο 21, θα πρέπει να έχει δημοσιευθεί σχετική απόφαση σε Φ.Ε.Κ.. Η δημοσίευση των προκηρύξεων, σύμφωνα με το άρθρο 12, είναι υποχρεωτική στην ιστοσελίδα και στο ενημερωτικό δελτίο του Τ.Ε.Ε.. Το Τ.Ε.Ε. οφείλει να ελέγχει την αποστολή της απόφασης συγκρότησης της Επιτροπής στο Εθνικό Τυπογραφείο και ανάλογα να δημοσιεύει η όχι την προκήρυξη. Αυτό συνεπάγεται και την ολοκλήρωση των διεργασιών ανάθεσης σε συγκεκριμένες προθεσμίες.
3. Για τη διαφάνεια των ενεργειών της Δημόσιας Διοίκησης. Δεν αρκεί να τη διακηρύσσομε αλλά απαιτούνται και ενέργειες. Για να επιτευχθεί όμως αυτό δεν πρέπει να παρακάμπτονται οι όροι των διαγωνισμών και των νόμων. Δεν κρίνομε συναισθηματικά τους όρους ούτε εφαρμόζομε διαβαθμιστικά τους νόμους. Οι νόμοι εφαρμόζονται ως έχουν.
4. Για τα προβλήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των Σ.Δ.Ι.Τ.. Προτείνω τη ριζική μεταβολή της φιλοσοφικής βάσης του πεδίου εφαρμογής των νόμων 3316/2005 και 3669/2008 “Κύρωση της κωδικοποίησης της νομοθεσίας κατασκευής Δημοσίων έργων”. Και οι δύο νόμοι, χωρίς καμία εξαίρεση, θα πρέπει να εφαρμόζονται στις μελέτες και στα έργα που συνδέονται με οποιονδήποτε τρόπο με το έδαφος, το υπέδαφος ή τον υποθαλάσσιο χώρο, τα οποία ανήκουν στο δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα (δήμοι, κοινότητες, Ε.Υ.Δ.Ε., Ν.Π.Δ.Δ. κλπ.) ανεξαρτήτως από τον φορέα που εκτελούνται και χρηματοδοτούνται.